Търсене в този блог


петък, 19 ноември 2010 г.

Тук за теб!

Много е хубаво да знаеш, че има хора ,които са тук или там за теб.Хора ,които биха се отзовали биха ти помогнали.15.11.2010 хубав слънчев ден...е в Шумен беше мрачен и мъглив ,но ние бяхме в Тървоно с хора ,които бях там за нас.Прекарахме чудесно,разменихме опит в различни сфери.За да съм по-конкретен ще ги изброя.Боян известен в средите като h3l,Сашо(moonrage),Румен(Cryssis),Жоро ,разбира се хората благодарение на които се състоя пътуване Таня и Илиян.Не мога да не спомена компания на приятелката ми Елица и Данчо ,които допълниха цялостта на картинката.

Специално искам да спомена OSCEOLA.Група програмисти ,които бяха невероятно гостоприемни и ни приеха в резиденцията си като свои.Пийнахме кафе след това се насладихме на тренировка по йога ,която завърши с проверката на бойните умения в която взехме участи аз и Боян (хехе поредната за деня).Всичко това се случи в залата ,която любезно ни беше предоставена именно от OSCEOLA.Ако по някакъв начин съм събудил интереса ви  http://osceola.eu/ тук можете да разберете повече за тях.

В заключение прекарахме чудесно,напреднахме и си създадохме доста хубави спомени ,които ще носим доста дълго време.А за да не ги загубим реших да сглобя нещо от любителските кадри ,които заснехме през деня.




Ето и две снимки за да запълним малко място ;p



Хората ,които по една или друга причини не могли да бъдат запечатани на снимка ,да не се чувстват пренебрегнати нали ни трябва причина да дойдем пак :)

2 коментара: